torsdag 29. mars 2012

Godt å legge seg;-)

Etter en lang dag er det godt å legge seg:-) Var jo i bhg halv åtte i dag, ble hentet av mamma kvart over tre og bare hjemom og spiste middag - så var det rett på balletten:-D Så torsdager er virkelig en hektisk dag! Men syns det er så gøy med ballett, og i dag var det en vikar for Trine som var bortreist, og det var litt skummelt til å begynne med, men det gikk fort over;-) Tante og Andrea kom innom, så vi gjorde noen ærend med de på cc vest når jeg var ferdig;-) koselig;-)
Er nå to uker påskefri fra ballett, så en stund til neste gang;-)
I morgen er det gul fest i bhg, og jeg skal ha sennepsgul genser med matchende strikk og spenne (mamma kan ta et bilde av meg før vi drar). Skal kose oss med rundstykker og spise gul gele, og mulig påskeharen har vært innom i natt med påskeegg til barna:-D Gleder meg!
Mamma skal hente meg og Andrea kl 13, så møter vi tante på cafe. Dette prøver vi å få til de fredagene mamma begynner 15, og det er så hyggelig;-)
Men nå er jeg såååå trøtt, så sovner nok med en gang - godnatt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)