tirsdag 27. mars 2012

Hestehov-suppe

Plukket masse hestehov på sykkelturen og nå lager jeg hestehovsuppe til dessert:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)