lørdag 8. desember 2012

7.desember

I pakkekalender i dag var det mer dukketøy:-) Og en liten hest i playmokalender:-) I dag skjedde det mye på morgenkvisten her og iløpet av dagen...pappa våknet med store smerter i ryggen, mistet synet og hadde ikke balanse...heldigvis sov jeg når dette skjedde...han var da først innom kiropraktor og ble videresendt til fastlegen, som ga han medisiner mot smerter, og ble sendt hjem igjen...men hjemme klarte han og falle da jeg og mamma var på apoteket for han, og han kom seg ikke opp igjen...så jeg ble hentet av tante, for mamma ringte legevakt og pappa ble hentet i ambulanse. Mamma ble med pappa og jeg koste meg heldigvis med tante, onkel og Andrea og sov over hos de:-) Mamma og pappa kom hjem senere på kvelden, og nå er han sengeliggende en stund og må ta medisiner for han har fortsatt veldig vondt. Så er nok prolaps han har fått, så er nå viktig at han tar det helt med ro...han skal til legen om en uke igjen og får nok da også en henvisning til MR. Enn så lenge må mamma stelle litt for han og jeg må ha litt hjelp av tante og farmor til henting og pass når mamma jobber;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)