søndag 9. desember 2012

Bursdagsselskap igjen:-)

Da er det familiebursdag igjen, måtte ta feiringen borte hos tante og onkel, siden pappa ligger dårlig hjemme...stakkars pappa, du er savnet her:-) Fikk masse fint i gaver, av mor fikk jeg fin grå ullkjole med pelshårstrikk, av tante, onkel og Andrea fikk jeg superfint, lilla ballett tøy og masse fine klær til Nusse og build a bear bamsen min:-) Og fikk også billett til Pluttipott teater, som jeg skal være med til søndag neste helg:-) Av Mommo og Halvor fikk jeg kjempe fin dunkåpe og Keira og Tori barbiedukker som jeg har ønsket meg lenge:-) Tusen, tusen takk alle sammen! Før selskapet i dag, så vi på Andrea danse ballett på senteret - var kjempe flink!
Så har det vært bilde av meg i Laagendalsposten også da, på bursdagen min:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)