tirsdag 12. februar 2013

Ferdig hos tannlegen:-)

Jeg var såååå flink hos tannlegen!! Tok bilde på begge sider:-) Lucy syns vi er så flinke til å pusse og holde tennene fine, så det som var et begynnende hull har faktisk stoppet opp, så det vil ikke bli større:-) Så nå i mars skal jeg til en annen tannlege som heter Mia, som jeg hilste på i dag:-) Og hun skal legge noe på tannen, slik at emaljen holder seg. For denne tannen skal jeg jo ha til jeg blir tolv år:-) Fikk 2 premier i dag for at jeg hadde vært så flink:-)
Vi har gått til og fra tannlegen i dag, for bilen til mamma er på service - men ikke så kaldt i dag så bare deilig:-) Tante og Andrea henter meg kl 14 i dag, og så har jeg turdag:-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)