søndag 27. april 2014

Overnattingsbesøk;-)

På lørdag kom Andrea til oss for å overnatte:-) Jeg gledet meg sååå, så visste nesten ikke hva jeg skulle ta meg til for at tiden skulle gå;-) Så hoppe tau var noe av det jeg gjorde mens jeg ventet;-) Jeg, mamma, pappa og Andrea dro på kino - på Rio 2:-) Den var kjempe gøy!! Det var ikke så mange på kino, men av de som var der var faktisk Maren og Kine Marie:-))) og de satt rett bak oss, så det var hyggelig;-) Mamma begynte å bli litt småhanglete og vondt i halsen, og det gjorde faktisk pappa også...men jeg og Andrea var i fin form:-) Etter kino var det hjem for å grille og Mommo og Halvor kom og spiste med oss, kjempe hyggelig:-) På søndag sov vi alle til halv ni - ni og det var godt, for mamma var ikke i bra form i dag...og ikke pappa heller:-( Men pappa hadde avtalt med Halvor at de skulle kappe ned noen trær mot lekeplassen, så han følte seg vel litt bedre etterhvert;-) De har vært kjempe flinke!!! Se så fint og lyst det har blitt!! Og flere trær blir borte etterhvert da vi har fått tillatelse til å skjære de ned:-) Jeg, mamma, Andrea og Molly tok turen bort til Mommo, for å slippe støy fra motorsag - og Tante og onkel kom ved to-tiden for å hente Andrea, for hun skulle ha hip hop oppvisning i Sandvika i dag - så lykke til med dansingen, Andrea!!! Kjempe kos å ha deg på besøk og overnatting❤️







1 kommentar:

  1. Så lyst å fint det ble��nå kan mamma se deg bedre da du er på lekeplassen����klem mommo����❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)