søndag 31. august 2014

Ryddig gårdsplass;-)

Da er pappa nesten ferdig med boden;-) Han snekrer dagen lang og jammen meg har han kommet langt! Nå er det finjusteringer og maling som skal til, så til helgen har mamma frihelg, så da blir det maling av boden og inngangsdør - og forhåpentligvis skal vi få vasket begge bilene på søndag;-) Nå er det så ryddig på fundamentet hvor en fremtidig garasje skal stå, at vi kan parkere begge bilene her;-) Det er blitt så koselig utendørs nå med røslyng over det hele;-) Håper det fortsatt kan bli noen flotte sensommerdager så vi kan nyte veranda og utemøbler litt til;-) Pappa kom over stor putekasse på tilbud i rund rotting, nesten samme farge som møblene - så det ble jo perfekt;-))) Endelig har syrinavleggerne vi fikk av Mommo og Halvor fått røtter og de er nå plantet ved innkjørselen - vi gleder oss til blomstrende syrin;-)

Jeg har ikke vært helt i form, ble så forkjølet siste dagene før helgen - så i dag har det vært inne-kose-dag på meg;-) Har lekt litt på rommet, tegnet litt og div mens mamma har gjort rent huset;-) Vi spiste deilig grove tortillas med hvitløksphiladelfia, ruccola, sukkererter, løvtynnskinke og rødløk...nam!! Etter det  koste jeg og mamma oss med Grand prix junior og potetgull & dip;-) Til middag i dag var det rester etter ballmiddag fra fredag, nam;-) Til kvelds har jeg dusjet og vasket håret, tatt på ren nattkjole, spist litt kveldsmat og la meg litt tidligere for å lese litt før sovetid - Nattinatt alle sammen! Formen er litt bedre, er så lurt med en dag hvor jeg bare har slappet av og kost meg inne;-)






































3 kommentarer:

  1. Nattaklem fra forkjølett Andrea også❤️

    SvarSlett
  2. Forkjølet... Skulle det stå😉

    SvarSlett
  3. ❤️❤️❤️ Andrea!

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)