søndag 21. september 2014

Bursdag....

Heldigvis var jeg bedre form igår, lørdag - så da kunne jeg dra i bursdag til Maren:-) Maren ble 7 år i går, gratulerer sååå mye med dagen!! Jeg koste meg masse, og Maren hadde den flotteste barbie kaka jeg har sett! Mamma, Mommo og mor dro på en liten shoppingrunde mens jeg var i bursdag - så mamma fikk kjøpt nye høstgardiner til stua, nye puter og nye strarinlys!! Var også innom en bruktbutikk hvor hun fikk tak i fire gamle bøker til å ha til pynt og en liten boks som har fått sin plass på kjøkkenet:-) Mor bidro til en gardinhøyde som er en del av bursdagsgaven til mamma i tillegg til det flotte, gamle vaskebrettetet hun har fått tidligere:-) Mommo hjalp til med å stryke og få opp gardiner og ordnet og flyttet på litt i stua og kjøkkenet - takk for all hjelp, det ble så koselig her:-) Og Halvor var snill og hjelpe pappa med å få satt på blikk på huset - tusen takk for all hjelp:-) Her har dagen startet med kaffe på senga og hver vår IPad - nyyydelig start på dagen:-) Ha en kos søndag alle sammen, i morgen er jeg klar for skolen! Jippi:-)))





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)