mandag 22. september 2014

Hektisk mandag...

En hektisk mandag, tennisen er nå innendørs og starter kl 17! Så jeg var så heldig at Mommo hentet meg og Molly, så vi kunne dra rett fra Mommo til tennis i dag:-) først dukket det opp bare meg og en jente...så vi trodde først at det ble så få på treninger fremover, men heldigvis så kom det flere etterhvert...mange som ikke hadde fått med seg at det nå starter 17 og ikke 17.30 som tidligere, så jeg ble veldig glad da Maren også dukket opp;-) Da har hun også tenkt til å fortsette, jeg ble veldig glad;-)
Pappa var og så på Isak spille fotballkamp i dag, så legger ut to bilder av han også;-)
Hørte av tante at Andrea hadde falt og slått hull i hodet igår og måtte sy...og fått hjernerystelse!! Huff, stakkar deg Andrea! Vi tenker på deg lille venn❤️






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)