tirsdag 28. oktober 2014

Da var det tirsdag...

Helgen kom og gikk igjen føles det som...den går fort når mamma har jobbelørdag;-) Men, på søndag var tante, onkel, Andrea, mommo, Halvor og mor her på ball middag:-) Det var veldig koselig! I og med at mamma og pappa ikke har valgt å feire bursdagen sin, var deg greit å samles før desember:-) Familien til pappa har vi valgt å samle om to uker, søndag 16.november for å feire 7-årsdagen min:-) Da blir det ikke såååå hektisk i desember:-) Tusen takk for flotte gaver, mamma fikk Ray ban solbriller og en kul bukse fra zara og pappa fikk kjempe fin jakke fra tante og de;-) Fra de andre har vi fått gaver tidligere....mamma fikk jakke og blomster fra mommo og Halvor, av mor fikk hun jo det gamle vaskebrettet, en gardinlengde (da jeg kjøpte nye gardiner til stua) og en blomst, og pappa fikk boxershorts av mor og Napapiri skjerf og lue fra mommo og Halvor;-) Tusen takk alle sammen!! Fikk ikke tatt noen bilder fra søndag unntatt av ballkjelen;-)
Godt å være tilbake på skolen, og formen min er så mye bedre igjen nå;-) Igår var mamma en tur på cafe med Ingvild, og hun fikk en kjempe søt liten blomst i potte og et trehjerte i bursdagsgave som passet perfekt i den nye hylla over tv'n:-) Tusen takk, så koselig;-)
I dag har jeg fått på meg kjole og bestemt sveis helt selv - ble så fornøyd så mamma måtte ta noen bilder av meg:-)
Mamma nyter en kaffe til god morgen Norge, godt med en rolig stund på morgenen når man jobber kveldsvakt;-)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)