fredag 31. oktober 2014

Happy Halloween:-))))

Da var endelig dagen her, jeg har jo gledet meg i en uke til å feire i dag:-) Hadde til og med laget en tegning til mamma om hvordan jeg skulle males i dag...så mamma var veldig redd hun ikke skulle få det til likt:-) Men, til mammas store begeistring så ble jeg kjempe fornøyd;-) Jeg og mamma troppet opp hjemme hos Nikolay, og ble møtt av både batman, zombie og spøkelser;-) Så ble det vandring fra dør til dør, hvor de fleste husene lukket opp og ga oss godterier...så vi fikk fyllt bøttene våre med masse forskjellig:-) Når vi var ferdige, ble det film og godterispising hos Nikolay:-) En kjempe koselig feiring i nabolaget:-)
Mamma var så heldig på jobb i dag hvor en kollega hadde bakt og pyntet med spindelvev...veldig artig for alle på jobb og kjempe gode muffins:-) Fikk også endel spindelvev av henne som vi pyntet ute på trappa med;-)

























3 kommentarer:

  1. Ja det var en flott heks��du var veldig skummel nathalia����

    SvarSlett
  2. For ei flott heks! <3 Tenker det var mange som ga fra seg litt godter, så de ikke fikk noen knep fra deg ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, ja jeg var nesten litt for skummel:-) Men, bøtta ble jo halvfull den så det fungerte jo:-D

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)