tirsdag 21. oktober 2014

Hjemme fra skolen...

Var ikke helt i slaget på søndag og trodde jeg og mamma hadde reagert på kinamat da vi fikk 'akutt' dobesøk begge to...pappa ble ikke dårlig, og har ikke hørt at farmor eller Karin har vært dårlig heller...gikk fort over igjen trodde vi, men på skolen på mandag var jeg ikke helt tipp topp, men tenkte at det var på retur og dro på tennis også. Ble hentet etter skolen av mommo, så jeg slapp SFO og jeg og mamma ble bedt på middag der etter mamma kom fra jobb rett før tennis;-) Molly hadde også vært hos de nesten hele dagen, så tusen takk mommo & Halvor❤️ Men, før kveldstell igår ble jeg akutt dårlig igjen og fikk hodepine i tillegg:-( Mamma sa at vi fikk se an formen til neste dag og håpe at det gikk over iløpet av natten...men, det ble hjemmedag på meg - slapp og sliten, kvalm og ingen matlyst...har fått i meg litt eplejuice og litt ristet brød. Og jeg som ellers er full av energi og humør har ligget først lenge i senga og nå under pleddet på sofaen...lurt å ta det helt med ro i dag og håper jeg blir fort frisk❤️


1 kommentar:

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)