onsdag 26. november 2014

Happy birthday....

Gratulerer så mye med dagen i dag, mommo❤️ Dagen i dag startet tidlig, jeg var på SFO til kvart på åtte for mamma begynte 8 i dag...det var skikkelig kaldt i dag, så i dag tok jeg på hel dress, deilig og varmt:-) Mamma tok noen bilder av meg i dag tidlig, men på nesten alle har jeg øynene igjen, litt trøtt kanskje??;-) Kl 15 kom mamma på SFO til juleavslutning med kake, kaffe og juleverksted...koselig, men full rulle og masse foreldre og barn;-) Skulle egentlig på svømming, men vi droppet det og dro til mommo og koste oss med karbonadesmørbrød og kaker, ellers så hadde det bare blitt stress med svømming først og så innom mommo...jeg var så trøtt og sliten også, så da var det godt å kose seg litt hos mommo;-) Sovnet på fem minutter når jeg la meg, i morgen kan vi sove en time lenger for da begynner mamma kl 9 - deilig:-)))
Nå er det klart for å tenne det første adventslyset til søndag;-)











1 kommentar:

  1. Tusen takk for besøk og fin gave❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)