mandag 1. desember 2014

1. Desember

I dag har jeg åpnet 4 kalendere :-)
I farmorkalenderen fikk jeg Klokke-puslespill og strikka votter - tusen takk (",)
I Frost kalenderen var det øyenskygge, i tillegg fikk jeg en bok til juletreet mitt fra Reisen til julestjernen kalenderen og sjokolade i sjokolade kalenderen!
Pust-pes ble mange kalendere :-) 
Men det er jo bare gøy da:-)
Pappa har begynt i ny jobb i Kongsberg i dag, og selv om det er mye nytt og annerledes enn han er er vant til så er det bare gøy og spennende! Nye utfordringer og masse ny kunnskap å tilegne seg, og best av alt så er han i Kongsberg hele uken:-)
Vi rakk ikke å blogge igår men vi var jo i bursdag til Mommo igår også, kjempe koselig:-) Nydelig middag med lam og tilbehør og gulrotkake og kaffe:-) Det var hyggelig å hilse på tante, onkel og Andrea igjen også - og jeg og Andrea fikk lekt litt sammen❤️










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)