fredag 19. desember 2014

Julerull og julepynt;-)

Igår hadde mamma, tante, mommo og mor sin årlige juletradisjon med rull -og syltelaging:-) Mamma og tante laget rull, mens mommo og mor laget sylte....i år møttes de alle hos mommo, så tante kom oppover fra Oslo mens Andrea og jeg var på skolen;-) Kjempe koselig med mølje, lomper med sylte og hjemmelaget brød - rakk utrolig mye før mamma og Mommo skulle på jobb;-) Mommo hentet meg på skolen, så kom pappa og hentet meg og Molly når han var ferdig på jobb;-)
I dag, fredag koste jeg meg med avslutning på skolen, mens mamma har hatt fridag i dag i og med at hun jobber lør og søn, så hun har vasket og pyntet til jul;-) Da jeg kom hjem tok vi inn treet og pyntet det ferdig - det ble så fint og ble skikkelig julestemning med en gang:-) Og jeg pyntet rommet mitt til jul, helt alene:-) Ble så fint;-) I morgen kommer farmor oppover og blir her til 1.juledag, hun skal være hjemme med meg man og tirs siden mamma og pappa jobber - jeg gleder meg:-D













































1 kommentar:

  1. For en hyggelig julestemning❤️❤️Klem mommo❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)