mandag 2. februar 2015

Fortsatt hjemme....

Farmor kom på besøk til oss på søndag og blir hos oss på litt ubestemt tid, for jeg må fortsatt holde meg hjemme fra skolen for har nå sluttet på medisiner, men er litt sliten og medtatt, og har vondt i magen etter all medisin som jeg har tatt...og så er det klart for kontroll i Drammen allerede på torsdag. Men, de hjemme merker at formen begynner å stige for skravla har begynt å gå igjen og det er et veldig godt tegn!! :-) På søndag fikk pappa hjelp av Halvor oppe til å legge taket ferdig på kontoret, så nå begynner det å bli ferdig der oppe;-) Det blir såååå bra;-) Så nå koser jeg meg sammen med farmor om dagen, og hun hjelper meg med lekser også;-)
Tørketrommelen er nå også kommet på plass og vi er så fornøyd med ny vaskemaskin og tørketrommel;-)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)