torsdag 26. februar 2015

Kongsbergmarken:-)

I dag så kom tante og Andrea oppover til Kongsberg etter Andrea var ferdig på skolen og ble med oss en tur på marken:-) Det er tradisjon at vi alltid må innom marken en tur for å spise 'markenspølsa' og de gode smultringene;-) Så det var jeg, mamma, Mommo og mor som møtte tante og Andrea i byen. Pappa skulle jobbe overtid i dag så han fikk ikke vært med, så det ble 'jentegjengen' som tok oss en tur;-) Jeg hadde selvfølgelig fått øye på Spike, den lille dragen i my litle pony - inni en av husene hvor msn kunne prøve å få en bamse med en klo...ja, egentlig en umulig oppgave tenker du nå, men jeg hadde jo fått markenspenger av både mor og tante og de, så etter nesten alles innsats, 160 kr, og tantes iherdige innsats til å få han mannen inne i det store bamsehuset, til å tilrettelegge litt for at bamsen kunne nåes - og en siste gratis omgang med kloa, så ble den jammen med på siste forsøk!!! Så jeg ble så superfornøyd:-) Jeg og Andrea vant også to rosa bamser på en bod og så kjøpte vi oss hver vår forundringspakke til 25 kr - veldig gøy:-) Etter to timer blir det som alltid surt og kaldt på marken, så vi tok kaffen hjemme hos oss hvor vi kjøpte med smultringer og kokosboller - og jeg og Andrea fikk lekt litt sammen også:-) Det var en kjempe koselig dag❤️








2 kommentarer:

  1. Søte gullunger❤️❤️Klem mommo❤️❤️❤️

    SvarSlett
  2. Det var en superkoselig dag❤❤❤

    Klemmer tante og Andrea

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)