fredag 27. mars 2015

Det snør det snør....

Det har kommet enormt mye snø bare på to dager! Igår var jeg litt halvpjusk da jeg dro på skolen, hadde vondt i hodet og bihulene...men, hadde ikke feber så da var det greit å dra på skolen. Formen var ganske grei da jeg kom hjem, så jeg, pappa og Molly koste oss litt ute i snøen;-) Greit å få lekt litt i snøen for den kommer nok til å forsvinne i rasende fart! I dag da jeg våknet, var formen ikke på topp - vondt i hodet, kvalm og litt varm. Ikke så vondt i bihulene, men litt tett. Så da måtte jeg være hjemme fra skolen siden jeg har litt feber. Nå er det heldigvis påskeferie i en uke, så det skal bli godt med litt fri;-)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)