onsdag 1. april 2015

Påskekos:-)

Igår hadde vi tirsdagstaco - Namnam!! Og i dag skal vi ha spareribs, for det er det beste jeg vet;-) Vi har pyntet litt til påske og det har blitt så koselig! Selv om det var sol i dag har det blåst og vært surt, så vi har kost oss inne...i morgen skal vi på kino og spise på Peppes, det gleder jeg meg til! På fredag er det meldt knallvær, så da blir det skitur på Blefjell - det skal bli deilig å få gått litt på ski i påsken også:-) Så da blir Mommo og Halvor med og vi skal møte tante og de. 
Jeg fikk påskeegg av farmor da vi var på Jessheim, og så har jeg fått påskeegg av mor igår når vi var på besøk hos Mommo, da hilste vi på tante, onkel og Andrea som hadde tatt turen ned fra fjellet en liten tur;-)




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)