onsdag 27. mai 2015

Pinsehelgen og tirsdag:-)

Mamma hadde jobbelørdag i pinsen, og da hjalp pappa og Halvor mor med å legge platting, så jeg og Molly koste oss hos mor til mamma og Mommo kom fra jobb, så mor laget lapskaus til alle sammen:-) Vi slappet av og koste oss resten av pinsen:-) Vi hadde kinodag i loftstua med popcorn og brus, veldig koselig:-) Tirsdag så kom Kine Marie og mamma'n hennes til lekeplassen her og da ble jeg med ut og lekte, Cassandra ble også med, og Nikolay og Ragnhild kom en liten tur. Onsdag jobbet pappa overtid som han pleier og så skulle han ut å ta en øl med de på jobben, så jeg og mamma kjøpte oss grillet kylling med ris og potetgull til middag, Namnam! Jeg og mamma var litt slitne begge to så vi koste oss på sofaen i dag;-) I morgen skal Maren være med meg hjem, jeg gleder meg veldig til det:-) Og så har vi svømming på skolen igjen og det er kjempe gøy:-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)