tirsdag 30. juni 2015

Stranddag:-)

Vi våknet opp til nydelig sommervær i dag, tok kaffen på verandaen i allerede 18 grader - det var jammen godt med ordentlig sommervær;-) Så ble det selvfølgelig selvfanget makrell til frokost på bestilling fra meg...hehe;-) Så pakket vi sammen og tok turen på stranda som bare er rett ned bakken her, Molly ble selvfølgelig med - så vi tok med oss UV telt som både jeg og Molly kunne kose oss i;-) Jeg har faktisk så og si badet, la på svøm en gang, men mamma er litt bekymret for at jeg skal bli for kaldt i og med at jeg har ørebetennelse og går på antibiotika, så får ikke være lenge i vannet om gangen....en kjempe flott dag og vi har kost oss masse:-)





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)