onsdag 29. juli 2015

Besøk av Maren:-)

Igår tirsdag, måtte jeg være to timer på jobben til mommo, da mamma også jobbet....så jeg hjalp mommo i butikken med bl.a. støvtørk og feste størrelseslapper på klær, så 'tjente' 100 kr:-)))) For 50,- kjøpte jeg en t-skjorte til pappa som jeg valgte ut helt selv - og han ble kjempe fornøyd:-) Ble med mommo til mor da hun sluttet kl 14 og ventet der til mamma kom fra jobb da hun sluttet 15, der begynte jeg på en tegning til Maren, for hun har kommet på besøk til meg i dag:-) Kjempe lenge siden jeg har sett Maren så det var kjempe koselig å leke sammen igjen;-) Vi har kost oss og lekt oppe lenge i dag, men nå ville vi leke i lekestua, regner skikkelig ute, men i lekestua er det fint å være forde;-)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)