lørdag 4. juli 2015

Hjemme til tropevarme:-)

Da kom vi hjem fra Risør på fredag, vi var innom Sigrid og Sæmming i Tønsberg og ble servert vafler og muffins, kjempe koselig:-) Jeg fikk en flott bok med diverse ting jeg kan lage og male på, og så fikk jeg 100 kr av de, så snille bestemoren og bestefaren til Andrea er;-) Ble der et par timer og så satte vi kursen hjemover, spiste på en veikro på vei hjem....det ble varmere og varmere jo nærmere hjem vi kom, og vel hjemme så var det 28 varmegrader i skyggen! Vi hadde kjøpt med svømmebasseng i Tønsberg, så det var bare å fylle opp med en gang - og få en avkjølende dukkert;-) Det ble en varm natt og vi våknet opp til like flott og varmt vær, kaffe på terrassen og utekos hele dagen! Ikke greit å være hund, så vi har fylt opp balja til Molly, så hun får avkjølt seg i ny og ne....ikke greit for mamma som er gravid heller, så hun bader i bassenget med meg;-) Vi har kjøpt en ny parasoll som vi kan ha på bassengsiden og litt nye puter, pledd og teppe til å ha på gulvet - så må er det så koselig ute her hos oss:-) Er jo jazzfestival, men mamma sliter litt med hovne ben når hun går endel nå i denne varmen og jeg også koser meg med å bade i bassenget og slappe av, så vi har rett og slett ikke orket å dra og se, er jo ferdig i dag - men er vi hjemme neste år, må vi nesten ta oss en tur og 
kikke;-) Men, vi har kost oss alle tre med å lese bøker i skyggen, så lagde vi scampi til kvelds som vi koste oss med i paviljongen;-) Så avsluttet vi kvelden inne med spill, kjempe koselig;-)































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)