mandag 3. august 2015

Bluesfestival og topptur til Gaustadtoppen:-)

På lørdag skulle mamma jobbe og pappa skulle hjelpe Halvor med verandabygging, så jeg var så heldig at jeg skulle være med farmor og Inger-Lise til Notodden på bluesfestival:-) Inger-Lise har familie på Notodden, så jeg var så heldig å få gellack på neglene mine i en spa salong der familie av henne jobbet, som farmor spanderte på meg;-) Rosa glitter, så var sååå fornøyd:-)))) Fikk jo også selvfølgelig litt diverse, bl.a. litt Lego ninja, så jeg er jammen heldig:-) Tusen takk for en kjempe hyggelig tur med dere:-) Fikk også nydelig blomsterbukett av snille farmor;-)
På søndag så var det klart for fjelltur med tante Fang, onkel Ola, Henrik, Isak og pappa - vi besteg Gaustadtoppen (1883 moh) Gikk på 2,5 time opp og litt kortere ned, så det var faktisk ganske imponerende av meg og Isak:-) Var flinke alle sammen faktisk:-) Opplevde alle slags værtyper, sol, regn, snø, sludd, hagl og tåke - men, heldigvis lettet været og det ble fin utsikt på toppen og sol og fint vær ned, men ikke mange gradene, så det var ikke sommertemperatur. Mamma kunne selvsagt ikke være med, hun er jo høygravid:-) Men, når vi kom hjem bestillte vi pizza til alle før de tok turen hjemover til Jessheim igjen:-) Tusen takk for flott og opplevelsesrik dag sammen med dere:-)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)