tirsdag 25. august 2015

Good morning, rainy day;-)

Det har bøttet ned tidvis fra igår kveld, gjennom natten og bare fortsetter denne dagen ser det ut som;-) Jeg hadde bestillt en flette vi aldri har laget før fra fletteboka, så vi måtte legge inn litt ekstra tid på badet i dag;-) Ble ikke så verst til at vi aldri har laget den før, så jeg var veldig fornøyd jeg:-)
Igår ble tennis avlyst da det regnet veldig, og da det er utetrening til slutten av september, så blir det litt væravhengig;-) Men, etter lekser kom Cassandra fra klassen, som bor nedi gata, en tur og lekte med meg;-)
Ble en stor overgang fra sommerværet i helgen - til plutselig høst!






Lille Emine overtar det flotte rosa teppet etter meg, så ble det litt 'stor jente' detaljer på rommet mitt:-) Emine måtte også få en lysslynge som er hengt i vinduet;-)

















2 kommentarer:

  1. Å så fint det ble på rommet til begge jentene❤️❤️❤️ Klem mommo❤️

    SvarSlett
  2. Takk, mommo❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)