lørdag 12. september 2015

Helg:-)

Ukene flyr avgårde og nå var det helg:-) På fredag lagde jeg ferdig kortet til Maren sin bursdag som er på søndag, måtte lage en tegning på kortet som jeg har gjort meg ekstra flid med;-) Syns det var så gøy å tegne, at jeg fikk lyst til å male litt etterpå - malte et selvportrett på lerret og det ble virkelig bra!! Jeg elsker å tegne og male;-)
På lørdag var først pappa borte hos Halvor for å hjelpe til med snekring av ny trapp, jeg og mamma dusjet, stellet og pyntet oss litt så lenge - vi skal nemlig ta en tur til Drammen i dag, spise på indisk restaurant og så skal vi på kino:-D Pappa blir jo 40 år i oktober, og da kommer jo Emine, så vi får ikke til noe særlig feiring da;-) Så mamma som nå er høygravid, og det er bare litt over 3 uker igjen, så var det greit å ta en middag og kino nå som hun ennå orker det;-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)