tirsdag 17. november 2015

Emine 6 uker:-)

I dag er lillesøster 6 uker og i morgen er det klart for 6 ukers kontroll hos lege og helsesøster, og aller første vaksine som taes i dråpeform (rotavirusvaksine). Blir veldig greit med en helsjekk hos lege også nå, sliter jo fortsatt med kolikk (holdt på nå i fem uker), men syns det er litt bedring i forhold til det har vært. Begynte med et flaskemåltid på kveldstid fra og med forrige uke, da hun har lagt litt lite på seg, så greit å supplere litt i tillegg til morsmelk. Ser allerede forskjell og syns hun begynner å bli litt rundere i ansiktet:-) Vi gleder oss til kolikken gir seg helt og at vi bare kan kose oss;-) Er jo ikke noe gøy å se at hun har det så vondt når hun har luftsmerter...farmor har kommet tilbake en tur denne uka igjen, for det er ikke så greit for oss på morgenen her når jeg skal avgårde på skolen, og Emine gråter og har vondt...så vi er såååå takknemlige for at farmor har mulighet til å stille opp og hjelpe til❤️ 
Var jo også på klassefest fredag 6.oktober, det var sååå gøy!! Hadde besøk av Maren og Nikolai her hjemme før mamma kjørte oss til festen...fikk kule selvlysende detaljer som vi hadde på oss, spiste pizza og brus og så var det diskotek:-) Så var det jo farsdag 8.oktober, og jeg og Emine hadde selvsagt gave og tegning til pappa❤️ Forrige uke da farmor dro på onsdag, så overnattet jeg hos Mommo og hun kjørte meg på skolen på torsdag - det var kjempe koselig❤️ Dette hjalp jo mamma og Emine kjempe masse, for hadde blitt mye styr og måtte tidlig opp og ut;-) På lørdag var onkel Ola og Isak på besøk en tur, kjempe koselig:-) Og så var jo Ingvild, venninna til mamma innom her på besøk i forrige uke  - og både jeg og Emine fikk gave fra henne og Reidun, moren hennes som også er en god venn av Mommo:-) Emine fikk en kjempe fin saccosekk som formes etter kroppen, veldig praktisk å ha i sofaen mellom oss når hun er våken og så vil hun jo ha glede av den lenge da den kan brukes til å ligge på magen og senere også brukes til puff:-) Ellers så har jo tante vært oppover en gang for å hilse på lille Emine da jeg var på skolen også, og så var  tante,onkel Andrea og Gina innom her en tur på søndag og hilste på, da de var på vei til Tønsberg - kjempe koselig at de stoppet innom:-) Nå nærmer det seg bursdagen min også, bare tre uker - det gleder jeg meg masse, masse til:-D





























1 kommentar:

  1. Å så fine bilder��❤️❤️❤️Klem mommo❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)