fredag 5. februar 2016

Da var det blitt februar...

Tida går fort og vi har nå begynt på februar måned, Emine er faktisk 4 måneder på lørdag 6.februar:-) Vi jobber fremdeles litt med måltider, men det går bedre og bedre - og i dag skal vi starte med smaksprøve av grøt:-) Etter anbefaling fra helsestasjonen så begynner vi nå å introdusere grøt for at hun skal få i seg ennå mer næring;-) Tror og håper at dette blir bra!  Hun vokser og legger på seg nå og det er så godt å se:-) Jeg selv har vært hjemme fra skolen hele uka, et magevirus gikk over til hoste og forkjølelse, og jeg er ikke helt bra ennå selv om jeg har vært hjemme hele uka. Så er jeg ikke blitt bedre iløpet av helgen, må jeg nok en tur til legen på mandag - så tvi-tvi for at jeg nå blir helt bra:-) Men, prøver å kose oss litt hjemme selv om jeg er syk - og matlysten er heldigvis bra så spiser alt fra grøt til ostesmørbrød og masse fisk og det jeg har lyst på:-) Så har jeg vært flink å gjøre lekser hver eneste dag:-) Er jo så skoleflink at det er jo ikke noe problem å være syk og borte litt fra skolen - viktigste nå er å bli helt frisk, så jeg slipper å hangle lenge;-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)