mandag 30. mai 2016

Ny uke - nå kommer sommeren!

Jeg gledet meg veldig til å begynne på skolen igjen i dag, men har lovet å ta det litt med ro på skolen denne uken og derfor sto jeg også over tennis dag. Men, jeg, mamma, Emine og Molly trillet en tur bort på Kiwi etter middag og handlet litt, det var veldig fin temperatur så det var godt med litt frisk luft;-) Emine har lært seg å trykke på knappen i boka som lager dyrelyd, hun er kjempe flink;-))) Og så konsentrert og fornøyd selv vettu;-)
Mamma var flink å pusse alle vinduene i huset igår, så da koste jeg og Emine oss sammen med pappa;-) Og på fredag var det to rådyr borte på lekeplassen - så søte❤️

















1 kommentar:

  1. Å så flink Emine har blitt❤️En stor bamseklem fra mommo og Halvor som koser seg på Mallorca nå❤️❤️❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)