torsdag 5. mai 2016

Skogstur:-)

I dag har jeg, pappa og Molly vært på skogstur:-) Emine er litt liten ennå, men skal få bli med i babybjørn etterhvert henne også;-) Så mamma og Emine slappet av hjemme. Turen gikk til Trytetjern og dette var en akkurat passe tur når vi ikke skal være borte hele dagen:-) Vi snakket litt om hva slags dyr vi kanskje kunne komme til og se, og trodde vel at muligens hoggorm var det eneste vi kunne møte på. MEN, vi møtte på både stålorm og faktisk en rev - helt utrolig, jeg som digger rever;-) Hjemme prøvde jeg for første gang det nye pennyboardet mitt, øvelse gjør mester - og dette tror jeg at jeg skal lære meg ganske fort;-)
Nå skal vi grille for første gang i år (foruten pølser da), så det skal jammen bli godt:-)


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)