lørdag 9. juli 2016

Sommer og skolefri:-)

Blir ikke så mye tid til blogging om dagen, men får ta en oppdatering i ny og ne;-) Uka før dåpen var vi så heldige å ha besøk av Kine Marie her:-) Og jeg var også med de på sommerteater på Berg, det var kjempe koselig! Og hadde en overnatting i campingvogn sammen med de og det var kjempe gøy, var da også en tur på laagendalsmuseet;-) Så var jeg og besøkte Vilde en dag og hun kom også  en tur til meg;-) Men, hun ble dårlig form stakkars og måtte bli hentet, håper du har blitt bedre nå, Vilde;-) Og så var vi og 'jazzet' oss litt i byen for her er det Kongsberg Jazzfestival om dagen;-) Og første gang som vi nå har vært ute og spist sammen med Emine på kinesisk restaurant:-) Og det gikk strålende faktisk! Må øve oss litt vi som snart skal til syden, ikke lenge igjen nå og vi gleder oss:-) Så hadde vi besøk av Ingvild og tantebarnet hennes, Anne her også - det var veldig koselig å bli kjent med Anne:-) Og så har tante Lena og Samuel vært på besøk her en dag, kjempe koselig for Emine og Samuel og bli bedre kjent:-) Og nå fra fredag til lørdag har Maren overnattet hos meg - veldig koselig!! Så jeg har hatt det helt topp foreløpig i sommer, har også lekt med Nora som har vært på besøk hos bestemoren og bestefaren sin og Cassandra og flere fra gata her:-) Så rekker ikke å kjede meg så mye:-)










































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)