onsdag 21. desember 2016

Gitaravslutning - video og bilder

I dag ble Maren med meg hjem etter skolen, hun ville være med å se på når jeg skulle spille gitar på juleavslutning med kulturskolen.
Var skikkelig nervøs, men fikk et dytt i rumpa av mamma når navnet mitt ble lest opp, så da var det ingen vei tilbake..
I går opptrådte jeg sammen med Maren på klasseavslutning, vi sang Vestlandet, MGP jr. vinnerlåten.

Emine var hjemme med pappa, hun spilte piano og sang, og kledde seg opp som prinsesse mens hun ridde gyngehesten sin:)

Har laget en tegning til Nissen på skolen i dag, ønsket meg langt hår, men det klarer han vel ikke å gi meg til jul(",)
















1 kommentar:

  1. Sååååååå bra❤️❤️❤️Klem mommo❤️

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)