onsdag 28. desember 2016

Julekvelden og romjulen;-)

Tante Lena, onkel Tor Ove, Nikolay og Samuel kom formiddag på julaften og det ble en kjempe koselig dag med store og små:-) Pakker for de minste før middag og meg og de voksne litt senere på kvelden. Men, nissen kom en tur før middag og delte ut pakker til oss;-) Så da fikk alle barna en klem av nissen som måtte skynde seg videre for han hadde så mye å gjøre;-) Den firbeinte i huset, Molly'n vår var så heldig å kose seg med mommo og Halvor siden det ble fullt hus hos oss - og skulle ta 'juleferien' sin der helt til tredje dag;-) Vi hilste på henne første dag da, for da koste vi oss på julemiddag hos mommo og Halvor sammen med tante, onkel, Andrea og mor;-) Og annen dag tok vi turen til Jessheim og koste oss med kinesisk mat hos tante Fang & Co;-) Jeg overnattet hos Isak, men mamma, pappa og Emine sov over hos farmor. Alle tok julefrokosten i Grønnbekklia;-) Så var det hjemover for mamma måtte på jobb klokken fire. Emine har også endelig begynt å spise litt selv, mais snacksen som tidligere bare har blitt knust i hånda, tygges nå på med stor iver - og duppet til og med i leverpostei;-) Og farsekakebiter syns hun er kjempe godt og her fikk hun også små biter som hun puttet i munnen selv...endelig syns hun det nå er godt å smake på mat og koser seg med det;-) Onsdag var det deilig at vi hadde fri og ikke hadde noen planer, men jeg var så heldig å bli med mommo og mor en tur til Blefjell og tante og de;-) Hjemme til kvelds fikk jeg en burger av mommo som jeg koste meg med når jeg kom hjem. Jeg og mamma koste oss med film mens pappa satt med litt regnskap, og sovnet fort etter det for var litt sliten etter å ha vært på farten;-) Godnattklem fra Nathalia❤

















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)