søndag 11. desember 2016

Overnattingsbesøk og familiebursdag;-)

Emine og Molly koste seg hos mommo og Halvor igår da jeg hadde barnebursdag, og da kom tante og Andrea en tur også fordi Andrea skulle overnatte hos meg fra lørdag til søndag;-) Kjempe koselig - vi koste oss med å lage marsipankuler som vi la i poser og skal gi bort i smågaver, og så var det pizza, lørdagsgodt og finale i The Stream;-) På søndag koste vi oss med familiebursdag på mamma sin side, for vi feiret med pappa sin side for noen uker siden;-) Fikk masse fint og jeg er sååå fornøyd❤️ Mamma fikk nydelige tulipaner av tante og de og hun hadde også laget cakepops til meg;-) og mommo var så snill å bake kake - og mor lagde risboller til meg - tusen takk❤️ Var så heldig å få gave av bestemoren og bestefaren til Andrea også, de var bedt men kunne dessverre ikke komme.
I pakkekalender fikk jeg en bok og Emine fikk Mummi puslespill, en body, et esel fra little people og et par ullsokker;-)






























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)