mandag 9. januar 2017

Bursdagsselskap og senebetennelse...

Var en tur til legen på torsdag da jeg har hatt så vondt i benet i det siste, vondt både ved anstrengelse og når jeg hvilte, så mamma syns det var greit å sjekke og fikk konstatert senebetennelse i leggen ved skinnbenet! Så betennelsesdempende i to uker og Ibux gelé morgen og kveld. Har nok vart en stund, for var jo hos legen for et par måneder siden og fikk beskjed om voksesmerter. Skal også en tur til fysio, i og med at jeg spiller tennis er det greit å lære meg noen varme opp og tøyeøvelser. Heldigvis fant vi ut av det og det skal bli godt å bli bra i benet igjen;-) 
På fredag var jeg på overnattingsparty hos Maren og det var kjempe gøy:-) Vi var fire stykker;-) 
På lørdag jobbet mamma og jeg, pappa og Emine dro til Hønefoss i bursdag til Samuel,kjempe koselig;-) Jeg sovnet i bilen, for var vel ikke så mye søvn som jeg burde hatt fra fredag til lørdag;-)
Da var det blitt mandag alkerede og jeg må stå over tennis to ganger nå, men merker stor forskjell allerede i benet:-)








































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)