tirsdag 25. juli 2017

Lilleputthammer

I går var vi i lilleputthammer i Lillehammer🙂det var gøy og det var så masse å gjøre! Det første vi gjorde var og gå inn i den lille gata der du er små hus😉så spiste vi pølser og pommes frites🍟🌭så kjørte vi traktor, jeg kjørte😍så kjørte jeg og mamma en froske båt🐸 så tok jeg mamma og Emine Pariserhjul🎡så kjørte vi tog det var også med mamma og Emine🤓så tok vi tok vi en slags karusell med hester å vogner jeg satt i vogna og mamma og Emine på hest😇 så var det en trampoline som jeg tok salto på og flikkflakk og slo hjul, ja😘å så var det et klatre sted jeg klatret der, jeg lærte masse!🤗
































































Klemmer fra Nathalia💞❤️

Nathalia har jo tatt over bloggen, men kan nok være jeg legger til litt eller kommer med et innlegg i ny og ne😊
Det var så gøy i Lilleputthammer både for Emine og Nathalia❤️ Dagen begynte litt surt og kaldt, men ble finere vær etterhvert☀️

Tirsdag gikk vi oss en tur i nærheten av hytta, koste oss med lunsj underveis😊 Vi er så heldige å låne hytta av Ola og Fang, vi storkoser oss🌸 I morgen går ferden videre til Vestlandet og Brune gård, blir der en fire dagers tid og stopper her på Lillehammer for noen dager igjen😊







































1 kommentar:

  1. Så fantastisk koselig❤️❤️❤️Klem mommo💓

    SvarSlett

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)