fredag 21. juli 2017

Med Vilde

Jeg har hatt besøk av Venninen min Vilde👍🏻💞vi har hatt det kjempegøy!😏vi har lekt, og vært med Emine, sett litt på NRK super på iPaden min og som jeg sa hatt det kjempegøy!❤️Men det regna, så vi fikk ikke lagd slim😐men det gjør ikke noe😆etter en stund dro vi på Kongs Kina restaurant med mommo, Halvor og Moe 🤓Det var så gøy der å!😉jeg fikk nudler med kylling og Vilde fikk noe som jeg ikke husker het (biff chop
Suey?)😂Tusen takk for maten Halvor😘ja også når vi skulle dra gikk jeg å Vilde først ut å så løp vi å gjemte oss bak en bygning å skulle skremme dem😄men de så oss☹️Samma det🤡
Så kjørte vi Vilde hjem💞

Hjertelig hilsen Nathalia😘 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)