fredag 21. juli 2017

Svelvik

Vi har vært på Svelvik😊aller først så satt vi oss på en benk å spiste mat, cockie og blå seigmenn🍞🍪Så fant vi en liten strand😃så jeg badet, eller jeg kan ikke si badet akkurat men jeg vasset i vært fall😁og Emine lekte med Stein, bøtte å spade og hun tok foten nede i vannet en gang men det var litt for kaldt😆så gikk vi tur i byen med Emine, de hadde dessverre ikke noen butikker for meg😩ikke en gang et senter!🤔men det ødela ikke alt heller, jeg ville uansett spare pengene mine😉vi fant et spisested, Dreggen kro og vertshus, å spise på🤗jeg fikk italiensk pizza❤️👍🏻
Så dro vi hjem etter en fin og varm dag i Svelvik🤓

Mange klemmer fra Nathalia😘






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)