søndag 4. februar 2018

Bare Kos vettu❤️

Halla!💙

Vi har har egentlig bare kosa oss.. men det er LITT å fortelle om😘På lørdag skulle Isak fetteren min komme kl. 6, så jeg måtte bare vente... så jeg, pappa, Emine og Molly gikk oss en tur rundt kiwi💜Emine satt på akebrett mens jeg dro henne💛🤣😍kl. 6 kom Isak SÅ KLART!😄👍vi har lagd SYKT KJEMPE BRAAEEE servere på minecraft!!!😱😁😁👍og til kvelden så spilte vi Alle mot 1☺️👌skriv i kommentarfelte om du også spilte det😉også så jeg og Isak på Spider-Man i ekte film... den var SYYYKT braaaaa!!👍👍😁😁😄😄og idag tidlig så vi den ferdig😀ogsåååå var vi ute litt.. å du kan gjette hva vi lekte, hvis du tenkte SUPERHELTER OG SUPERSKURKER, så HADDE DU RIKTIG!😍ja vi lekte sånn at vi var i et spill, også tok vi annen vær gang til å være snill superhelt og ond superhelt, når vi var snille var jeg Spider-Man og Isak var en som heter Kicker som er liten og rask og med en bakfram caps😆(Isak fant på Kicker selv)👌😏

Også kom Onkel, Tante og Andrea innom og spiste pizza, alle sammen😃og Emine ble klipt av tante!😘😍jeg tror hun syntes det var litt stas eller😆💚

Så det var egentlig det jeg ville fortelle før jeg sier hade så kommer det noen bilder💕eller jeg sier hade FØRST!💖

Hadeee på badeeet... hilsen Nathaliaaaaa!!💜🌸😇



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)