Mini Mannekeng
torsdag 29. mars 2012
Agurk
I dag ba jeg om agurk på brødskiva mi for aller første gang.
Leverpostei med agurk er kjempe godt!
Ha en fin dag, klem fra Nathalia
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)