torsdag 29. mars 2012

Agurk

I dag ba jeg om agurk på brødskiva mi for aller første gang.
Leverpostei med agurk er kjempe godt!

Ha en fin dag, klem fra Nathalia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)