onsdag 28. mars 2012

Tidlig vårtegn;-)

Nathalia og pappa har funnet hestehov...det er tidlig i april:-) Ble skikkelig vårstemning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)