lørdag 31. mars 2012

Film på pc:-)

Nå koser vi oss og ser på film på pc'n til farmor:-) mens vi venter på at det skal bli mat (",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)