lørdag 31. mars 2012

Lørdag:-)

Jeg, Isak, onkel Ola og pappa er hos farmor i dag. Vi har vært ute og syklet en liten runde og nå husker jeg:-) har kledd meg godt for det er ganske surt ute selv om sola skinner(",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)