Jeg, Isak, onkel Ola og pappa er hos farmor i dag. Vi har vært ute og syklet en liten runde og nå husker jeg:-) har kledd meg godt for det er ganske surt ute selv om sola skinner(",)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei, Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg! Klemmer fra MiniMannekeng (",)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)