En fornøyd frøken i dag tidlig, som gledet seg til tur i dag også:-) Var på tur igår til Odonata, hvor alle de flotte fotografiene barna har tatt selv, ble hengt opp i møterommet:-) Budstikka var også der, så blir nok et innlegg i avisen etterhhvert;-)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)