Det er jo nesten sommer i dag, 21 grader og deilig sol:)
Jeg og pappa fant frem sykkelen me en gang vi kom hjem og nå øver jeg meg(",)
-klem fra Nathalia
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei, Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg! Klemmer fra MiniMannekeng (",)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)