tirsdag 27. mars 2012

Øver på sykkel:-)

Det er jo nesten sommer i dag, 21 grader og deilig sol:)
Jeg og pappa fant frem sykkelen me en gang vi kom hjem og nå øver jeg meg(",)
-klem fra Nathalia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)