Mini Mannekeng
søndag 1. april 2012
Flott tegning:-)
Fikk flotte tegnesaker av farmor, med sjablonger...så nå har jeg akkurat tegnet en flott prinsesse tegning:-D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)