søndag 1. april 2012

Flott tegning:-)

Fikk flotte tegnesaker av farmor, med sjablonger...så nå har jeg akkurat tegnet en flott prinsesse tegning:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)