Mini Mannekeng
tirsdag 3. april 2012
Klar for bhg;-)
I dag blir det koselig i bhg, for ikke så mange barn...men vet at både Sofija, Petra og Aurora skal dit:-) Ha en fin dag!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)