lørdag 24. januar 2015

Dag 5 - sykehuset...

Nå begynner vi å bli vant til å være her....så vi forberedte oss på at legen kom til å si at vi måtte bli en ny natt...og det fikk vi rett i....blodprøvene er bedre og bedre for hver dag og crp synker også betraktelig, så legene er veldig fornøyd med det:-) Men, selv om øret også blir bedre for hver dag så er det fortsatt betennelse der altså, men mye av hevelsen er så og si borte og det er ikke mye rødt igjen - men ALT må bort og jeg må fortsette å få antibiotika til det er borte, siste utvei er jo denne andre operasjonen men vi håper jo nå at antibiotika skal ta knekken på dette. Det ser jo ihvertfall veldig lovende ut at medisinen nå skal ta det:-) 
Før vi skulle på legevisitt i dag, så ble vi fulgt opp i 14.etg hvor de har skoletilbud for barn og unge, her kunne man både holde på med perling, strikkarmbånd m.m. og også få benyttet seg av skoletilbudet som blir tilpasset etter alderstrinn. Dette er kun på hverdager, så hvis vi blir værende her etter helgen så vil jeg absolutt hit på mandag;-) Da kan man hente opp egen ukeplan fra klassen og jobbe med det samme som klassen min;-) Veldig bra syns vi;-) I dag var det litt for å bli kjent, så jeg og mamma lagde hvert vårt strikkarmbånd og så fikk vi prøve det flotte sanserommet de har her;-) Utrolig avslappende og flott, det var laget som om det skulle forestille under vann i havet, med flotte lys, farger og musikk og en vannseng som var så myk å ligge i;-)
Så kom endelig pappa en tur igjen;-) En sykepleier kom inn til oss før i dag og lurte på om vi enten kunne tenke oss å ta med pappa på pizza eller på kino, da valgte jeg kino!! Vi kunne velge film, så ringte hun og holdt av plasser og vi fikk med oss fribilletter;-) De er helt utrolige her på barneavdelingen altså, så mange snille sykepleiere og et flott opplegg for barna som tilbringer tid her;-) Så all ros til barne-og ungdomsavdelingen her på Drammen sykehus!!
Jeg og pappa var i kiosken en liten tur og da kjøpte jeg en kopp til mamma;-) Hun ble veldig glad for den<3
Filmen vi valgte var 'Paddington' en ny animert film om bjørnen Paddington fra Peru som vi kjenner til fra før;-) En kjempe morsom og søt film! Den kan anbefales;-)
Jeg og mamma var en tur innom kiosken da vi km tilbake og da bestemte pappa seg for å dra hjem, han har jo lang vei å kjøre på glatt føre vettu, men koselig at han kommer ofte da;-) Han hadde også med seg litt flere rene klær til oss og litt toalettartikler, så det var godt å få skiftet ut litt;-) Og så hadde han med seg en pysj og noen tøffelsokker som er godt å ha på når jeg sover, har vært litt kald på nettene så det var godt;-) Jeg og mamma koste oss litt med godis, og mamma så på mitt dancecrew og jeg ville se på iPad:-) Vi må prøve å kose oss litt mens vi er her, i dag har jo heldigvis dagen gått fortere enn på lenge i og med at det har skjedd masse nye ting;-)
































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)