onsdag 28. januar 2015

Dag 8 - hjemkomsten!!!

Har skjedd så mye så vi har ikke rukket å blogge, men mandag 26.01 var en lykkes dag og jeg kunne endelig reise hjem!! Skal nå fortsette på antibiotika hjemme, så jeg må ta det med ro og hvile mest mulig hjemme også....er jo sliten og medtatt etter så sterke medisiner, så er greit å få kommet seg litt før det er tilbake på skolen igjen:-) Vi har fått hentet skolebøkene mine, så nå får jeg gjort leksene mine hjemme også - jeg og mamma var jo på skolestua på sykehuset på fredag og i dag før legevisitt, og da fikk jeg også gjort litt skolearbeid. Da pappa besøkte oss på søndag, så fikk vi vist han også det flotte sanserommet der;-) Og så kjørte vi en tur opp spiralen for å se hva slags spisested som var der, men der var det bare smørbrød og suppe, og det var ikke akkurat det jeg hadde lyst på, så da dro vi på restaurant i Drammen:-) Så kjørte pappa oss tilbake til sykehuset før han dro hjemover igjen. Fikk en kjempe koselig hilsen fra Vilde og 'Elsa' som var på Disney on ice Frost...det var så hyggelig❤️ Jeg og mamma håpet virkelig at vi skulle få positiv beskjed om å reise hjem på mandag, men turte ikke håpe altfor mye....Men, det fikk vi jammen meg;-) Og hjemreisedagen bar det selvfølgelig rett til Mc Donalds, som jeg har gledet meg så til den dagen jeg skulle få reise hjem;-) Spiste to cheeseburgere jeg 
faktisk!! Det var herlig å komme hjem til rommet mitt og Molly❤️ Men, jeg må være hjemme med mamma ut uka, for jeg blir veldig fort sliten og tar sterke medisiner...men, nå går det rette veien:-) Pappa har kjøpt ny vaskemaskin og tørketrommel, for den vi hadde begynte å småfuske litt...se så flotte maskiner:-))) Snille pappa!!! På mandag ringte Nikolai på og leverte flotte tegninger fra hele klassen, det var veldig koselig❤️
Har allerede fått innkallelse til kontroll på Drammen sykehus til uka tors 5.2, så det er trygt med så bra oppfølging;-) Ellers er jeg litt pjusk, men hadde gledet meg såååå til å kle meg ut som Elsa, at på tirsdag sminket mamma meg - jeg var veldig fornøyd:-) og mamma og pappa hadde vært sammen i 9 år på tirsdag, så mamma fikk flotte roser av pappa❤️ 
Og i posten på onsdag dukket det opp flotte tegninger og gaver til meg fra Thea Sofie og hilsen med god bedring fra hele familien fra Jaren. Tusen ❤️️️️️lig takk, det var kjempe koselig!!
Så må vi si god bedring til Mommo, som er så dårlig etter hun har operert i kjeven og bihuler hos tannlegen etter sykkelulykken, håper du blir fort bra❤️














































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)