fredag 30. januar 2015

På bedringens vei...

Godt å kunne våkne opp hjemme i egen seng om dagen:-) Jeg og mamma starter dagen med kaffe og kakao på senga, deilig måte å våkne på! Jeg er flink til å gjøre litt lekser hver dag, det er viktig å henge med i det nye klassen lærer om dagen:-) Jeg leker jo også litt, men blir fort sliten og er kvalm og vondt i magen av medisinene...så det er viktig å hvile så mye som mulig også. Igår fikk jeg lov til å sminke mamma og lage håret hennes, det var sååå gøy og jeg syns hun ble så fin;-) Og så kom Kine Marie innom en tur og leverte en liten konvolutt, hvor hun og storesøsteren hennes hadde laget hvert sitt armbånd til meg❤️ Kjempe koselig! Så fikk jeg halvdelen av et kjede med Anna og hvor Kine Marie har Elsa, det måtte på med en gang! Det var også invitasjon til bursdagsselskap nå til lørdag, men det må jeg nok desverre stå over selv om jeg gjerne skulle ha vært med på det:-) Fikk også en søt videosnutt fra Maren, hvor hun sa at hun håpet jeg snart blir frisk❤️ Hyggelig med venner som tenker på meg og savner meg, gleder meg sååå til å komme tilbake til skolen:-) 
I dag når vi våknet, så snør det masse ute! Håper det holder seg sånn lenge sånn at jeg også får gått på ski snart:-)  Men, enn så lenge får jeg nyte snøen gjennom vinduet med fyr på peisen inne:-)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Veldig hyggelig med en liten kommentar fra deg!
Klemmer fra MiniMannekeng (",)